La mulţi ani doamnelor şi domnişoarelor!

Furat de euforia meciului  de aseară am uitat să urez doamnelor un La Mulţi Ani! din inimă.

Încep cu doamna mea, continui cu sora mea, cumnata mea şi nepoatele mele, şi continui cu toate doamnele şi domnişoarelor care îşi răpesc din preţiosul lor timp pentru a arunca un ochi pe aici.

flori-si-bomboane-de-ciocolata_3919e1b67f0f63Sursa foto: aici

Un gând despre „La mulţi ani doamnelor şi domnişoarelor!

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

