Aniversară

Azi e ziua mea. A câta oară? A 43-a. Mult, puţin, cine ştie?

Copil am făcut, casă mi-am luat (mă rog, e apartament, nu casă, şi l-am cumpărat, nu l-am ridicat eu), mai am de plantat un pom.

Încercam să-i explic lui fi-miu cam câti ani am eu. Îi tot spuneam de 43, el reţinea numai 4 şi se distrează tare că „şi eu am 4 ani”.

Eu criza de la 40 de ani am făcut-o precoce, pe la 30, aşa că am scăpat de grija asta. De la 41 am decretat că merg pe 50, iar pentru cine mă întreabă câţi ani am, răspunsul e unul alintat: treizeci şi treişpe (de azi).

Aşa că: LA MULŢI ANI SĂNĂTOŞI vă doresc şi vouă.

6 gânduri despre „Aniversară

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

