Leapşa şi… premiu

După şase luni de blogărit am primit şi primul premiu (insert emoticon cu aplauze prelungite, ovaţii în picioare) 😀

Mara a fost drăguţă şi mi-a trimis premiul împreună cu o „leapşă”.

Premiul e ăsta:

Leapşa e asta:

„1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei care ţi-a nominalizat blogul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine pe care vrei să le afle şi ceilalţi.
3. Răspunde la întrebările formulate de cel care te-a nominalizat şi inventează la rândul tău un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi vei nominaliza.
4. Nominalizează 9 bloggeri pe care îi admiri şi care au mai puţin de 200 de followers şi premiază-i.
5. Anunţă-i şi pe ei că au luat un Liebster, ca să aibă de ce să se bucure.”

Să purcedem:

1. Mulţumesc Mara!

2. Sunt căsătorit, tătic de băiat, fericit, fumător, nebăutor, nu trag pe nas, microbist, stelist, rocker, am blog de juma’ de an, am doi nepoţi şi două nepoate.

3. Întrebările Marei:

1. Remuşcări sau regrete?
Regret că nu m-am plimbat mai mult cu doamna mea  prin lume înainte să apară moştenitorul (e drept că nici nu apăruseră toate site-urile de reduceri care sunt acum)

2. Ce vicii aveţi?
Fumatul, fir-ar el să fie.

3. Când eraţi mici, ce voiaţi să vă faceţi când o să fiţi mari?
Doctor, parcă.

4. Un motiv pentru care v-aţi trage pe loc o pereche de palme.
Nu m-am lăsat (ÎNCĂ!) de fumat.

5. Cu ce vă încărcaţi bateriile?
Cu fi-miu (zilele) şi cu o oră-două de bănănăit pe net (seara).

6. Ce vă scoate din sărite?
Nesimţirea.

7. De ce vă e cel mai frică în viaţă?
Să nu mai fie bolnav cineva dintre cei dragi.
8. Ce vă place cel mai mult la poporul român?
Că e descurcăreţ.

9. Care ar fi cel mai frumos cadou pe care aţi vrea să-l primiţi de la partener?
Să câștige la loto, că avem multe de făcut cu premiul.

10. Ce v-aţi dori pentru blogul vostru?
O grămadă de plugin-uri care nu se pot instala pe blogul meu făcut MOCA 😀

11. Cea mai mare dorinţă pentru următorul an.
Să fim sănătoşi.

N-am nici un fel de inspiraţie, aşa că vă las să răspundeţi la aceleaşi întrebări pe care le-am primit de la Mara.

4. Şi nominalizaţii sunt: 30rocks, Adiutza, Denisa, Raluca, Alioja, Pishky, Nwradu, Gabriel Ursan, Giolly.

Dacă v-am deranjat pe vreunul din voi cu „leapşa” asta, îmi cer scuze. Dacă nu, simţiţi-vă premiaţi şi puneţi-vă abţipildul! :D. A, şi probabil mulţi dintre voi aveţi mai mult de 200 de followers, scuze din nou. Şi aş mai fi nominalizat alte bloguri, dar deja primiseră leapşa.

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

