Şi am fost la magician

După cum vă spuneam aici am fost sâmbătă la un spectacol de magie pentru copii.

bogdan muntean

Nu am fost  de prea multe ori cu fi-miu la spectacole până acum. De fapt am mai fost o singură dată, la circ. Mărturisesc că eram stresat din cauză că fi-miu era mai nărăvaş din fire, nu avea răbdare să stea prea mult într-un loc, făcea gălăgie şamd.

Între timp fi-miu a crescut şi un an de grădiniţă, precum şi „trainingul” intens pe care îl facem acasă, l-au făcut „băiat mare”.

Aşa că am purces la spectacolul lui Bogdan Muntean, spectacol pe care mi l-a recomandat sora mea.

Fi-miu a fost super încântat de idee. Are ceva experienţă, pentru că la gădiniţă vine săptămânal trupa de teatru pentru copii sau… un magician.

Am purces noi sâmbătă cu mare încântare spre locul faptei, noi doi, ca băieţii, doamna mea declinând în ultima clipă invitaţia noastră, preocupată de treburi casnic – administrative.

Ne-am ocupat locurile în rândul 3 (VIP-uri, ce mama zmeilor) şi, cu o întârziere de 15 minute, a început show-ul.

Mă aşteptam să văd nişte trucuri ieftine, pentru copii. Dl. Bogdan Muntean însă a făcut un show adevărat, doar faptul că a vorbit pe limba celor mici şi a glumit cu ei dând o notă de spectacol pentru copii.

În rest, magie frate, nu glumă! Cu mingii, cu cercuri, cu levitaţie, cu cărţi cu desene, cu eşarfe, cu iepuraşi şi cu multe altele pe care nu le mai înşir. Singurul meu disconfort, dacă îl pot numi aşa, a fost faptul că nu reuşeam să îmi explic cum mama naibii le face. Am mai păţit odată aşa, la un spectacol pentru cei mari pe care l-am văzut acum mulţi ani în Germania, când am plecat „nervos” pentru că am stat foarte aproape de scenă şi nu mi-am putut explica nici un număr de magie. Păi de-aia se cheamă magie, nu?

Matei a fost foarte cuminte, s-a bucurat, a aplaudat, a strigat şi a răspuns odată cu ceilalţi copii, alungându-mi toate temerile. A avut un moment de teamă la spectacolul de lasere şi fum pe întuneric, când şi-a înfipt mâna în palma mea şi nu mi-a dat drumul până nu s-a făcut lumină. Doar spre sfârşit s-a supărat şi a vociferat puţin, pentru că pe el nu l-a ales niciodată magicianul să urce pe scenă să îl ajute. Probabil la grădiniţă magicianul apelează mai des la serviciile lui, dar aici erau foarte mulţi copii şi nu era posibil să îi ia pe toţi pe scenă. L-am calmat la sfârşit, când l-am lăsat să se ducă pe scenă împreună cu ceilalţi copii, să danseze şi să se joace cu confetti, din care şi-a luat şi „amintire pentru acasă”.

Bravo Bogdan Muntean, un show excelent!

Acum intenţionăm să mergem pe la Circul Globus. şi o să ne avântăm, curând, şi spre teatru şi film.

Un gând despre „Şi am fost la magician

  1. Pingback: Pasiunile mistuitoare ale Mariei: Bogdan Muntean | cojocarii.rocojocarii.ro

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

