Ce-i cu iarna asta?

Eu nu mai înţeleg nimic din iarna asta:

S-au prevestit 5 viscole mari, ca alea de anul trecut. Am sperat să fie zăpadă pentru fi-miu, că în iernile trecute a fost prea mic sau prea răcit să se bucure de ele.

Până acum (suntem dincolo de jumătatea iernii, nu?) au fost, în Bucureşti cel puţin, vreo 2 ninsori care au lăsat zăpadă pentru vreo zece zile, nu?

După ce mi-am burduşit portbagajul cu săniuţa din dotare (e mai la îndemână portbagajul decât boxa de la etajul 10), de vreo săptămână plimb şi tricileta după mine, tot în portbagaj, aşa că abia mai am loc de două sacoşe când merg la cumpărături.

Săptămâna trecută chiar mă amuzam că duminică seară am fost cu sania în parc, am făcut şi o panaramă de om de zăpadă „de criză”,2013-01-29 19.27.07 iar joi seară am ieşit în acelaşi parc cu tricicleta.

Ninge şi pe-aici serios în iarna asta sau duc sania la boxă?

Un gând despre „Ce-i cu iarna asta?

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

