10000! Bunica rulz!

image

Probabil că v-ați obișnuit cu obsesia mea pentru statistici. De data asta până și pe mine m-a luat prin surprindere. Chiar dacă mă uit de 10 ori pe zi la numărul de vizualizări și de vizitatori, nu mă așteptam să fac 1000 de vizualizări în trei zile, în condițiile în care aveam 9000 în cinci luni și jumătate. O poveste frumoasă despre bunica în pragul împlinirii vârstei de 100 de ani a „rupt” cu vreo 300 de vizualizări, dar la asta, fără falsă modestie, mă așteptam. Dar la două zile distanță am pus și niște poze de la petrecere. Am folosit Galeria pusă la dispoziție de WordPress și astfel fiecare poză vizualizată s-a contorizat. De aici numărul imens de vizualizări, pentru că numărul de unici nu a fost decât unul obișnuit. Acum, o fărâmă de mândrie tot am, pentru că sunt convins că dacă puneam poze cu Daniela Crudu tot nu stânga atâtea vizualizări. Tot bunica, săraca 🙂 La mulți ani Bunica, și la multe vizualizări și blogului meu!

Un gând despre „10000! Bunica rulz!

  1. Ti-am zis eu ca ai cea mai cool bunica! Mai baga povestiri despre ea. Eu am prins doar un bunic in viata (pe cel din partea mamei). Cel mai haios om posibil dar asta-i viata toti ne ducem odata si odata dintr-o anume cauza! Cand vad poantele pe care le scoate din el fie-miu mi-aduc aminte de bunicul care reusea tot timpul cu cate o vorba sa ma faca sa rad. Oameni ca astia ar trebui clonati!

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

