Oare mai ajung acasă?

Băi nene, ce-i cu ninsoarea asta? Pe mine unul m-a luat prin surprindere. M-am aşteptat vineri, sâmbătă, duminică, erau coduri galbene şi portocalii şi vinete şi ce mama naibii culori mai ziceau ăştia, dar în afară de ceva vântoase şi o ninsoare destul de anemică n-am văzut mare lucru.

Şi azi dimineaţă s-a pus pe nins. Nu era vorba că o să fie mai cald săptămâna asta?

Dimineaţă, până la servici, a fost cam nasol. Semaforul de la intersecţia Căii Vitan cu Şoseaua Mihai Bravu nu mai funcţionează de o săptămână, dar măcar erau poliţai care mai descâlceau treaba pe acolo. Azi, pauză poliţie, şi s-a simţit. La intersecţia Tineretului cu Cantemir, blocaj maxim. Eu nu pot nici acum, după atâţia ani, să îi înţeleg pe ăia care se bagă ca musca în curul calului în intersecţie. Văd că e blocată, dar ei se bagă, că au verde. Ce dacă n-au unde se duce, să fie şi ei acolo, că e dreptul lor, au verde! Sau mai blochează şi câte un tramvai, două, ca să fie tacâmul complet. Eu pe ăştia i-aş lăsa pietoni vreo lună, aşa.

Şi acum mă uit pe geam, toarnă, toarnă cu zăpadă, şi eu am 20 de kilometri până acasă, plus un drum bonus dus-întors din Dristor până la gară.

Baftă mie!

Hai să avem o săptămână excelentă!

3 gânduri despre „Oare mai ajung acasă?

  1. Sper ca ai ajuns cu bine la destinatie ieri. 🙂 Acum se pare ca, desi nu mai ninge, e un ger de crapa pietrele!
    Soferii in trafic… Putem scrie un roman pe tema asta! :))
    Zi colorata sa ai!

    • Am ajuns cu bine. Parca m-a „citit” ninsoarea, cum am scris, cum s-a oprit 😀
      Iar -5 grade in prag de decembrie eu nu le-as numi ger.
      Zi frumoasa si tie!

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

