Gata vacanţa :(

Eu am început munca din 3 ianuarie.

3 si 4 au fost aşa, de acomodare, de poveşti cu colegii.

Săptămâna trecută a fost mai lejeră, mai „de urnire”, aşa, mulţi dintre colaboratori erau oricum încă în vacanţă.

De azi însă s-a dezlănţuit iadul. Balamuc în trafic, balamuc la servici…

Sper să nu fie balamuc şi acasă 😀

Hai s-avem o săptămână excelentă!

6 gânduri despre „Gata vacanţa :(

  1. Noua ni s-a parut destul de aiurea sa incepem de pe 3… Adica asa… in mijlocu’ saptamanii sa venim la munca? Neeee…. Mai bine de luni, ca tot omu’. 😀 Da’ si cand am inceput, am inceput in ditamai forta. Abia acum s-au mai linistit apele si am mai intrat si noi in normal. 🙂
    O saptamana colorata sa ai!

  2. M-am dus la servici de pe 7. Copilasii au inceput aici scoala tot pe 7 asa ca am intrat in paine cu totii. Iarna traficul este mai bun decat tot timpul anului pentru ca majoritatea isi iau concedii sa plece in Insule sa-si refaca necesarul de soare pana in primavara. Din primvara pana in toamna sunt diverse constructii si/sau accidente pe autostrazi si-ti vine sa-ti tai venele pe sub un pod sau cand esti nevoit sa stationezi langa vre un tir intr-un trafic infernal. Stii cam cum e sa bagi trei benzi de circulatie pe una singura la rush hour? Nu vrei sa stii! Daca e luni si ploua iar nu vrei sa stii! Mai bine se circula cand e furtuna de zapada ca atunci multi isi iau liber si/sau lucreaza de acasa! Nu prea am norocul sa lucrez de acasa asa ca ma bag in masinuta mea si conduc.

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

