La Kaufland

De vreo două luni, de când s-a deschis Kaufland-ul de pe Răcari (sos. Mihai Bravu), am trădat Auchan-ul în care îmi făceam târguielile săptămânale pentru sus-numitul Kaufland.
Este mai aproape, locul liber în parcare nu este o problemă, personalul e foarte amabil (e singurul lanț de magazine pe care îl știu eu în care de fiecare dată sunt întrebat la casă dacă totul a fost în regulă, dacă sunt mulțumit).
Ce nu îmi place este că magazinul e foarte înghesuit, că prețurile sunt ceva mai mari decât la Auchan și că gama de produse nu e cea mai variată.
Dar ce mi s-a părut senzațional, în exclusivitate, incendiar și cum mai vreți voi este promo-ul care se aude din sfert în sfert de oră la stația lor de amplificare, și a cărui idee pe scurt este:
„Pentru a veni în ajutorul dv. la noi puteți plăti cu card bancar la orice casă, fără comision!”
Oameni buni, suntem în 2013, chiar și în România plata cu cardul bancar a devenit banală, chiar și la buticul din colțul blocului meu. Tu, Kaufland, mare rețea de hypermarket-uri, îți faci din asta mare titlu de glorie?

Posted from WordPress for Android

4 gânduri despre „La Kaufland

  1. Intrebare: de obicei cand platesti cu cardul se percepe comision? (intreb si eu ca nu stiu cum e treaba in Romania la ora actuala). Poate ca e o strategie avand preturi mai mari la produse sa nu perceapa comision la card si de aceea fac reclama. Sau poate incep sa faca reclama agresiva pentru cei mai in varsta. Cei sariti de 50 de ani nu si-ar lua card nici in ruptul capului. Ei daca au trait, muncit, economisit pe vremea lui Ceasca nu o sa-si ia card nici morti Daca stiu ca la banca se percep comisioane de scoatere, tranzactie sau mai stiu eu ce o sa-si tina banii la ciorap…..in fine sunt multe de spus dar un asemenea anunt pe tine te enerveaza dar pe altul il face sa-si faca card.

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

