S-a terminat boieria

Din 3 ianuarie, de când m-am întors la muncă fericit şi cu aplomb (în sensul că nu), până ieri, era o fericire să conduci prin Bucureşti. Trafic lejer, degajat. Parcurgeam drumul meu până la birou (19 km), drum de 45 – 60 minute în mod normal, cam în 25  -30 de minute. Mă gândeam că va ţine fericirea până luni, când începe şcoala.

Da de unde. Ieri am plecat spre casă pe drumul obişnuit. M-am abătut 5 minute din drum pentru un stop la Piaţa de Flori din cauză că ….şi, de lene să întorc, am luat-o pe Tudor Vladimirescu, spre Marriott, pe lângă Casa Poporului şi apoi pe Bd Unirii. Ţeapă! Zona dintre Casa Poporului şi Piaţa Unirii era full, ca într-o zi obişnuită de lucru, şi mi-au trebuit  20 de minute s-o parcurg.

Suficient cât să mă facă să ajung cu întârziere la întâlnirea cu doamna mea.

Şi când mă gândesc că încă nu a venit zăpada…

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

