Ajutor! Caut grădiniță!

Am nevoie de o mână de ajutor. Nu mai sunt mulțumit de grădinița lui fi-miu. Vreau să găsesc o grădiniță care să respecte următoarele condiții:
1. Să fie bună (programa ok, personal ok, curat, mâncare bună etc)
2. Să aibă program cel puțin până la ora 18.00
3. Să funcționeze pe perioada vacanțelor
4. Să fie relativ aproape de zona Dristor
5. Să primească copii noi acum, în timpul anului școlar.
Orice sugestie mă ajută.
Mulțumesc.

Posted from WordPress for Android

8 gânduri despre „Ajutor! Caut grădiniță!

  1. Poti incerca Gradinita Just 4 Kids sau Gradinita Camy…am lucrat cu ambele si jmi-a placut cum se poarta personalul cu copiii in activitatile extrascolare (cand nu sunt parintii prin preajma), ca si nivelul de cunostinte al copiilor, ceea ce mie imi spune mult despre cum se lucreaza in gradinita respectiva…ambele sunt in zona Mall Vitan

  2. Iete eu din alta tara m-am gandit sa-ti bag cautare:
    – gradinita Puiutul pufos , Dristor , sect 3, in spatele MC ….baga cautare la ARHI dupa subiectul Unde sunt gradinite bune in bucuresti iar la raspunsul no12 e o tanti Irina care da mai multe detalii. Se pare ca e gradinita particulara
    Daca bagi cautare dupa gradinite sector 3 eu zic sa bagi o talpa pana la fiecare gradi din zona care-ti trebuie si poate negociezi cu cineva care te poate intrelege. Liste de asteptare nu exista in Romania? Poate cineva se retrage pe la mijlocul anului (din motive de mutat, sanatate…etc)
    Iti recomand doua website-uri unde poti afla: http://www.desprecopii.com sau http://www.sfatulparintilor.ro. Sunt parinti care iti pot da sfaturi utile.

      • Daca te logezi la websiteurile pe care ti le-am dat si bagi intrebarea asta sunt sigura ca vei avea multe raspunsuri si mai ales impresii. Totusi sunt sigura ca vei gasi deja pe cineva care a pus de mult intrebarea ta. Baiatul tau e grupa mare sau mica?

      • Pai eu zic ca-i grupa mica…exista si grupa mijlocie???Ma rog eu sunt obisnuita aici cu JK si SK dupa care este Grade 1. Ai face bine sa alegi o gradinita care sa aiba inclusa cel putin o limba straina.

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

