La început de an

Tare greu mă urnesc… Au trecut deja 4 zile şi nu am scris decât un post. Pesemne sunt ca diesel-ul, mă urnesc mai greu 🙂

O să încep cu câteva statistici (ţăcăneala mea) despre blogul meu, ca o completare a celor scrise aici şi aici.

În ultima zi a anului am atins şi pragul de 7000 de vizualizări.

2012-12-31 19.21.15Însă, ce e cu adevărat interesant (pentru mine, cel puţin, şi dacă aveţi vreo explicaţie nu ezitaţi să mi-o daţi), este numărul mare de ţări noi din care au provenit aceşti vizitatori.

2012-12-31 23.48.54 2012-12-31 20.10.38După cum se vede, au apărut vizitatori din Sri Lanka, Australia, Portugalia, Brazilia, Elvetia, Egipt, Albania, Iordania, Maldive, Arabia Saudita, India şi Maroc, unele de-a dreptul exotice.

Cum or fi ajuns oamenii ăia pe blogul meu habar nu am!

Cam atât cu statisticile (pe 2012).

Revelionul a fost unul super tihnit, am stat la masă cu sor-mea, cumnată-miu şi incă 2 prieteni, cu cinci copii în jurul nostru, am povestit câte-n lună şi în stele, am aprins lampioane la 12 noaptea, şi ne-am retras în maximă glorie pe la 3 dimineaţă. Fi-miu, care s-a cam speriat de pocnituri la miezul nopţii şi a băgat vreo oră se somn până la plecare, şi-a revenit brusc şi ne-a ţinut treji până la 6, aşa că m-am culcat ca în tinereţe, la ore târzii 😀

Îmi doresc să fim sănătoşi în 2013, să facem un concediu pe-afară pe undeva, să ne mutăm în casă (sau apartament) nouă, şi să fie toate bune.

Îmi mai doresc să scriu mai bine, mai mult, să mă umplu de vizitatori şi comentarii 😀

Hai s-avem un week-end excelent!

Update: este postul cu nr. 100!!

6 gânduri despre „La început de an

  1. Imi plac statisticile tale. Pentru mine sunt de neatins (dar nici nu scriu, nici nu desenez, am cont si pe desenez.net, nici acolo n-am postat nimic). In concluzie Bravo tie.

  2. Mulţumesc! Să ştii că aşa ziceam şi eu când citeam despre statisticile altora, şi uite căte se întâmplă în nici cinci luni. Oricum, eu sunt cam obsedat de statistici după cum se vede.
    A, şi să nu uit: Bine ai venit (cu comentarii) pe blog!

  3. la mai mare! .. incep sa te suspectez de blogo-narcisism :))) zau, lasa-le in colo de statistici!!! Scrie despre voi, despre ce iti trece prin minte.. despre Romtelecomul care a scos PRO-ul din grila :)))

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

