Răzbunarea celor de la Springtime

După cum povesteam mai demult, acum ceva timp m-am făcut de cacao la Springtime.
Azi s-au răzbunat. Mai întâi am cerut o cafea, un cappuccino, ceva. Mi-au zis că nu mai au pahare pentru băuturi calde, doar pentru ciocolată caldă eventual. Probabil o serveau rece, n-am intrat în detalii. Am renunțat și am cerut o Cola la 0.5 l. Mi-a cerut 5 lei, i-am dat și mi-am amintit că printre cele o mie de carduri inutile pe care le car după mine există și unul de la Springtime. Mă scotocesc prin buzunare, îl întind triumfător, și primesc reducerea: de la 5 lei la 4.25. Oho, deja îmi frecam mâinile, o reducere de 15% nu e de neglijat, nu? Dar, ce să vezi? „Nu avem rest, nu aveți bani potriviți? Nu!”  Ei, de ce să lase el 25 de bani de la el, cel obligat să dea rest, când pot lăsa eu de la mine reducerea de 15%, nu?
Peste 20 de minute revin la ei, era același tip la casă, amabil de altfel, îmi mai iau o pizza, iar nu are să dea rest 20 de bani. Și m-am cam opărit. I-am zis: 20 de bani de-aici, 75 de bani de la suc, gata, m-ați făcut de 1 leu pe ziua de azi. S-a uitat disprețuitor la mine, a băgat mâna mai adânc în casa de marcat, și mi-a pus în silă 20 de bani pe tejghea.
Acum să nu fiu greșit înțeles, am lucrat și eu în tinerețe într-un bar, știu ce-i aia șpaga, dar lasă-mă pe mine să îți dau, nu mă fura că simt că mă iei drept prost și NU îmi place!

Posted from WordPress for Android

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

