La cumpărături

Azi am dat iama în Auchan.
M-am sus dimineață de tot (pt mine), pe la 8, neștiind că se deschide la 7. Oricum, era aerisit, mi-am putut chiar alege locul de parcare, și căruciorul.
Înăuntru lume puțină, marfă puțină. Pe la 8.30 s-a umplut, dar doar de cumpărători. La jucării Auchan-ul e destul de subțire, iar bomboane de pom NU MAI SUNT! Pe 23 decembrie! În mare am cam luat ce aveam nevoie, mai am în plan o măcelărie, o farmacie, piață, Decathlon, făcut bradul, curățenie și gata.
Să înceapă Crăciunul!

Posted from WordPress for Android

2 gânduri despre „La cumpărături

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

