Serbarea de Crăciun

A sosit momentul mult așteptat: serbarea de Crăciun la grădiniță.
A fost una cu peripeții pentru noi. Costumul închiriat, comandat pe e-mail și „povestit” la telefon, nu văzut, în afară de faptul că era mare și  semăna a orice în afară de costum popular ardelenesc, era ok. Pantalonii, pe care i-am comandat cu măsura exactă, de la talie până jos atâția cm, cracul atâția cm, i-au venit într-un mare fel: îl cam strângeau la amigdale 😀
Până la urmă, ajustat puternic de doamna mea, a căpătat o formă și o dimensiune OK.
Matei a fost minunat, s-a uitat de multe ori după noi la balconul sălii, unde am stat astă vară la serbare, a dansat, cântat și colindat ca nimeni altul. A stat cuminte în brațele lui Moș Crăciun, a vorbit frumos cu el și s-a bucurat nespus pentru trenulețul primit. A rezistat eroic cele două ore și jumătate de serbare, plus o oră de întârziere, plus două ore înainte la grădiniță.
Mai nasol a fost acasă, când am instalat trenulețul primit. Este atât de prost făcut, cum n-am mai văzut. În scurt timp a devenit o sursă de nervi pentru toți trei, încât în l-am trimis lui Moș Crăciun să ni-l schimbe 😦
Pun și câteva poze, cam slabe, făcute de la distanță cu telefonul, în așteptarea celor „profi” care vor veni după sărbători.

image

image

image

image

image

Să avem un week-end excelent!

Posted from WordPress for Android

7 gânduri despre „Serbarea de Crăciun

  1. acum am vazut la ce gardinita sunte-ti, eu stau chiar langa, vroiam sa stiu daca ati recomanda gradi, si daca da dc. multumesc

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

