Copiii spun lucruri trăznite, dar adevărate – episodul 5: Secretul votului

Duminică am fost la vot. Cu fi-miu, ca să nu se plictisească acasă. Și l-am băgat cu mine în cabină. Nu m-am gândit că încalc legea, m-am gândit că dacă îl las în secție sigur se bagă prin urne pe acolo, și atunci chiar intram la tentativă de fraudare a alegerilor.
L-am băgat în cabină, l-am ridicat în brațe să vadă copilul de mic ce înseamnă să pui o ștampilă cu simț de răspundere, și după ce am ștampilat cele două buletine l-am lăsat pe el să le introducă în urnă, spre marea lui bucurie și mândrie.
image

Când am ajuns acasă a „raportat” imediat îndeplinirea misiunii: Mami, am fost cu tati și am votat. Tati a pus ștampila și eu am pus în urnă. Și l-ai văzut pe tati unde a pus ștampila? Da!!! Unde??? Pe foaie!!! 
Și nici măcar nu am apucat să îl învăț despre secretul votului.
Sursa foto: www.cabral.ro

Posted from WordPress for Android

3 gânduri despre „Copiii spun lucruri trăznite, dar adevărate – episodul 5: Secretul votului

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

