Am înfrânt!

Gata, s-a votat, s-a schimbat puterea, după principiul „pleacă ai noștri, vin ai noștri, și rămânem noi ca proștii”. Spre deosebire de „locale”, ieri am fost la vot, deși nu mi-a dispărut senzația de scârbă din ultimii ani, am găsit o motivație: am sperat ca victoria USL să fie la scor mai mic de 50%. După cum se știe, am rămas doar cu speranța. L-am luat cu mine pe fi-miu, care a fost foarte încântat să intre cu tati în cabină, să vadă el cum pune tati ștampila și să bage voturile în urnă.
Acum USL are majoritate zdrobitoare, să se spele pe cap cu situația foarte grea pe care o are de gestionat, și să sperăm că va fi în stare să facă măcar jumătate din ce a promis. Îi așteaptă, și mai ales ne așteaptă, 4 ani nu grei, ci foarte grei.
Bună dimineața! Să avem o săptămână excelentă! Apropos, a nins, începe fleoșcăiala, aveți grijă!

Posted from WordPress for Android

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

