Android vs IOS

Ştiu că s-au scris o grămadă de articole pe tema asta.

AndroidiOSvsAppleiOS_image02

Eu sunt mândrul posesor al unui Iphone (de fapt doamna mea îl deţine) şi al unui Samsung Galaxy, deci am „butonat” îndelung telefoane cu ambele sisteme de operare.

M-am lovit recent de o problemă banală, care mi-a readus în minte întrebarea: cum dracu’ poţi să alegi IOS-ul în detrimentul Androidului?

Îi rog pe fanii Apple şi pe oricine poate să îmi răspundă la următoarele întrebări:

  1. De ce Iphone-ul nu poate comunica cu alte telefoane prin bluetooth, wireless?
  2. De ce Iphone-ul nu are integrată o alarmă cu vibraţie, iar orice aplicaţie de genul ăsta din AppStore fie e pe bani fie descarcă telefonul în câteva ore?
  3. De ce nu pot descărca o melodie şi să o setez ca ringtone fără să apelez la calculator, itunes şi tot tacâmul?

Astea sunt problemele basic care îmi vin acum în minte şi de care m-am lovit eu, probleme care pe Android se rezolvă cât ai clipi.

Poate mă ajutaţi voi să le rezolv.

Mulţumesc şi să avem un week-end minunat!

5 gânduri despre „Android vs IOS

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

