1 Decembrie 2012

Şi a venit şi 1 Decembrie.

După lupte seculare care au durat ani mulţi, mulţi de tot, am reuşit să ajung şi eu la paradă. Fi-miu a mai crescut, a început să fie interesat de camioane, tancuri, avioane, soldaţi, puşti etc., vremea a fost foarte frumoasă, am fost liberi şi eu şi doamna mea, aşa că am plecat sâmbătă dimineaţă spre locul faptei. Bine, nu chiar aşa de dimineaţă cum aş fi vrut eu, ci pe la 10.00.

Am plecat cu metroul, pentru că m-am gândit că nu voi găsi un loc de parcare prea aproape de locul paradei.

Am ajuns pe la 11 fără un sfert şi ne-am postat într-un loc mai puţin aglomerat, spre Piaţa Victoriei. Bine, clar că s-a aglomerat pe măsură ce trecea timpul.

Am auzit destul de vag salvele de tun şi ne-am dat seama că a început.

În locul unde stăteam noi nu s-a auzit muzica, nu au ajuns trupele, dar a ajuns tehnica militară, ceea ce ne-a încântat atât pe fi-miu cât şi pe mine.

După ce au trecut avioanele şi elicopterele, au defilat camioanele, TAB-urile, autospecialele şi alte „dihănii” militare, care s-au întors şi s-au oprit în preajma noastră, şi au fost luate cu asalt, mai ales de cei mici, ocazie cu care l-am cocoţat şi pe fi-miu pe diverse maşini şi am făcut pozele de mai jos.

Totul bine şi frumos, până la plecare. Staţia de metrou Piaţa Victoriei era full, aşa că am făcut o plimbare până la Perla, am luat un autobuz full care a venit după vreo 30 de minute, şi într-un final am ajuns şi noi acasă.

La anu’ vom pleca mai devreme, voi avea grijă să aibă şi fi-miu un steguleţ, şi mai trebuie să găsesc o soluţie pentru drumul înapoi spre casă.

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

