Prima zi de minivacanță

Update

Am reușit cablare, dar mai ales am petrecut o după amiază – seară superbă, de primăvară, în parc, cu fi-miu.

Planurile mele de azi s-au dus pe apa sâmbetei. Încercarea de cablare a eșuat din prima: a cedat prelungitorul principal. Am fugit să cumpăr altul și m-am dus o fugă (așa credeam eu) până în Auchan, să mai târguiesc niște mărunțișuri.
Oameni buni, acolo e nebunie. Zici că e 24 sau 31 decembrie. Parcarea full, hypermarket-ul full, case deschise doar jumătate, pușcărie, ce să mai.

image

Evitați zona, sau mai bine evitați toate hypermarket-urile.
Am pierdut deja 3 ore din timpul meu prețios 😦

Posted from WordPress for Android

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

