Cum mi-am petrecut Black Friday-ul

Ziua, mai bine zis noaptea, a debutat nasol, după cum spuneam.
Am făcut ochi pe la 7, am mai dat câteva refresh-uri de control, nimic. Toate site-urile moarte, sau în stand-by.
Mă simțeam foarte nasol, așa că m-am decis să stau acasă, nu eram în stare să conduc până la servici.
Am trezit copilul, l-am pregătit de grădiniță, am dat un ochi pe laptop și am văzut că a înviat emag-ul, am prins un card de 32GB pe care îl vânam, l-am pus în coș și am plecat la grădiniță.
Când m-am întors, cardul era în coș, dar stocul se epuizase. Asta e, am ales altul de 16GB, m-am mai lipit de un router și am plasat comanda.
Am mai bănănăit pe site-urile cu BF care mai mișcau, nu m-am mai lipit de nimic, în schimb am stat câteva ore bune pe twitter, și m-am amuzat copios de reacțiile oamenilor în această vinere neagră.
Voi v-ați luat ceva?

Posted from WordPress for Android

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

