Ce noapte!

A început ca oricare noapte. Era neagră, neagră. Luna nu prea se zărea de nori, pe la mine prin cartier iluminatul public e în grevă de niște zile bune, așa că totul în jur era negru.
A urmat meciul vieții, Steluța mea a furat-o așa de rău că mi-am adus aminte de finala cu AC MILAN, așa de tare m-am supărat că mi-a sărit și somnul.
Ei, las’ că e noaptea Sfântului Black Friday, mi-am zis, și dă-i refresh-uri și F5-uri de am înnebunit, pe toate magazinele online care se lăudau cu serverele lor care rezistă la orice calamitate de cataclism de Black Friday și acum zac crăpate unul după altul.
Nu-i nimic, băgăm somn, mi-am zis, am ațipit ca de obicei cu ochii închiși și cu urechile la Radu Banciu, dar pârdalnica mea de tuse a reușit să trezească trei sferturi din familie. Noroc că sfertul cel mai important, fi-miu, are somnul adânc.
Am băgat o țigare (și chiar a fost un remediu bun pentru tusea mea măgărească), câteva refresh-uri pe site-urile care se încăpățânează să rămână înghețate, un post scrijelit acilea pe telefon (că nevastă-mea a „pus bine” tableta), ascult cum vecinii de dedesubt bat șnitele la 3 dimineața și noaptea mea a devenit brusc albă.
Acum vreau să îi dau o tentă de gri, să prind un pic de somn, că mai avem în programul de dimineață și niște grădiniță, și niște servici, așa că anulez alarma setată la 5 pentru emag, și vă spun Noapte bună! (sau Bună dimineața?)

Posted from WordPress for Android

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

