Nu vrea să se trezească

Ce pot eu să-i fac când doarme așa frumos? 😀

image

Posted from WordPress for Android

8 gânduri despre „Nu vrea să se trezească

  1. :)) sa-l iei pe sus. Eu mi-am invatat lectia. Momentele astea frumoase se transforma in cosmaruri la somnul de noapte care ajunge fractionat sau are loc dupa 01:00 …. asa ca imi calc pe suflet si o trezesc. I’m bad!

  2. Eu am noroc cu faptul ca trebuie sa ajunga la autobuzul de scoala cu inca o fetita de care este „indragostit”. El are 6 ani, ea are 4 si din ‘handsome” nu-l scoate. Cand ii spun ca autobuzul si mandra nu-l asteapta si pleaca la ora fixa se trezeste. Mai greu e cu zilele cand sunt certati. Trebuie sa bag o promisiune…..mica si de care sa pot sa ma tin! Seara culcare devreme ca sa aiba timp sa-si bage ore de somn, numai ca in ultima perioada de cand s-a micsorat ziua imi spune: Mai mami pai ne culcam noaptea si ma trezesti tot din noapte!

      • Bagi de dimineata un desen animat care ii place in zilele de genul asta. Un DVD cu filme scurte care pot fi oprite pana in plecarea la gradi. Fie-miu avea in franceza filme cu Trotro de pe youtube (au milioane de vizualizari) si le dadeam drumul de dimineata iar al meu copil se trezea instant. Trotro are filme in mai multe limbi dar nu stiu daca au in romana.

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

