Evenimente DE NEUITAT (ep.2)

Aşa deci, să continuăm ce am început aici.

După ce am scăpat de întânirea cu „organul”, am tras aer adânc în piept şi mi-am dat seama că urmează o seară cel puţin ciudată: cea care cu o zi înainte era prietena mea şi locuia împreună cu mine de câteva luni mi-a devenit soţie şi a plecat la ea acasă!!!!

A fost dorinţa ei să mă duc duminică dimineaţă să o iau mireasă de acasă, şi am fost de acord, fără reţineri.

Dar acum, proaspăt căsătorit, cu maşina făcută franjuri, mă târam singur într-un taxi acasă, unde nu mă aştepta nimeni!

WTF? Cum vine asta? Şi cu ce dracu’ îmi umplu seara/noaptea?

Până la urmă am stat cu ochii beliţi în televizor, gândindu-mă dacă e ultima noapte de burlac sau prima noapte de bărbat însurat, ca să îl parafrazez pe Camil Petrescu 🙂

A doua zi, după câteva ore de somn, l-am luat pe cumnată-miu (sau naşul meu, din acea zi), pentru că eu eram fără maşină, şi am purces la ultimele târguieli ale dimineţii: lumânări, buchete, luat şi naşa (aka sor-mea) şi la final hai să îmi iau mireasa!

Acolo, după ce am supravieţuit şocului (băi, stiu că toţi sau aproape toţi zic aşa, dar eu chiar am avut cea mai frumoasă mireasă din lume), am sesizat că ceva nu e tocmai în regulă. Am prins-o într-un moment mai liniştit şi mi-a povestit ea păţania ei.

Acum trebuie să spun că majoritatea pregătirilor de nuntă le-am făcut împreună, dar au mai rămas şi câteva chestii exclusiv în grija ei: alegerea rochiei de mireasă, coafat, machiat şi toate alea.

Toate bune şi frumoase. Rochia luată, machiajul şi l-a făcut singură (foarte mişto, apropos), iar coafeza pe care a tot frecventat-o în ultima jumătate de ani i-a dat asigurări că îi va face o cafură trăznet, fără vreo „repetiţie” înainte, că depinde de feeling-ul din ziua respectivă, că bla bla bla. Şi în dimineaţa de duminică, cu câteva ore înainte de cununia religioasă, se prezintă doamna mea împreună cu sora ei la coaforul respectiv. Şi coafeza îi yice, foarte senină: ŞTII, M-AM GÂNDIT MAI BINE, NU O SĂ TE COAFEZ PENTRU CĂ MI-E FRICĂ CĂ NU OO SĂ IASĂ BINE!!!!!!

Şi uite-o pe doamna mea cu ochii în soare şi părul necoafat, neştiind încotro să o apuce. A plecat împreună cu sora ei în căutarea unui coafor care să o primească într-o duminică dimineaţă, printre mii de programări, să îi facă şi ei o „simplă” coafură de mireasă!

Culmea, a găsit destul de repede o doamnă dispusă să se înhame la chestia asta, care pe măsură ce lucra, o mai întreba: îţi place, cum ţi se pare, că eu nu văd prea bine, că mi-am uitat ochelarii acasă 😀

Până la urmă a ieşit nu bine, perfect chiar, şi-a şters lacrimile şi a plecat acasă să definitiveze treaba asta cu îmbrăcatul şi machiatul şi coafatul, Doamne-ajută că sunt bărbat şi nu trebuie să trec prin aşa ceva.

După care, cum vă spuneam, ne-am reunit şi am plecat la biserică, şi pe urmă la restaurant, unde am avut cea mai frumoasă nuntă care a existat vreodată, trudită şi planificată de noi doi, la care toată lumea, inclusiv noi, s-a simţit minunat.

Mi-aduc aminte că au fost vreo 50 de oameni (nuntă micuţă, cu cei cu adevărat apropiaţi), din care pot spune cu mâna pe inimă că pe 48 îi cunoşteam deja (nu cum se întâmplă la multe nunţi unde vin oameni pe care unul sau ambii miri nu i-au văzut niciodată şi trebuie să li se explice cine sunt), iar ceilalţi doi erau băiatul patronului firmei la care lucra doamna mea împreună cu prietenul ei.

S-a dansat în draci (eu unul am zis de-atunci că mi-a ajuns, că probabil voi mai dansa la botezul primului meu copil), s-a mâncat bine (am zis noi, dar au zis şi ceilalţi), muzica a fost beton, iar mie mi-a rămas în minte momentul când am fost anunţat că s-a furat mireasa, la care nepotul meu cel mare (care avea vreo 4 ani pe-atunci) s-a speriat şi a început să scâncească şi să tragă de mine să mergem să căutăm hoţii, că el vrea „miiasa înapoi!”.

Păi în condiţiile astea poţi vreodată să uiţi cum a fost în ziua nunţii tale? 😀

6 gânduri despre „Evenimente DE NEUITAT (ep.2)

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

