2000 de vizualizări

image

Am ajuns și la două mii de vizualizări. În lumea blogurilor probabil e un număr minuscul, dar pentru mine e semnificativ. Unii povestesc despre cum au făcut primul milion de dolari, eu spun că am făcut prima mie de vizualizări într-o lună jumate, și a doua în alte 27 de zile. Probabil că nu o să fac 5000 până la sfârșitul anului, dar nu e bai. Și mă bucur că am cititori din 22 de țări.
Și trebuie să menționez că mulți vizitatori au venit de pe Alioja , pe care vă invit să îl citiți.

Posted from WordPress for Android

17 gânduri despre „2000 de vizualizări

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

