Bafta mea la cumpărături online

Am o baftă la cumpărături online de nu se poate.

In februarie mi-am cumpărat de la Emag (că de acolo îmi fac 95% din cumpărăturile online) un LCD Samsung de vreo 2000 de lei. Peste o săptămână mare promoţie mare: TVA-ul înapoi pentru orice TV Samsung cumpărat (adică vreo 350 de lei).

Acum o lună am cumpărat, pentru a face cadou, un aparat foto Nikon (vreo 400 de lei). A doua zi promoţie: 50 de lei reducere la aparatele foto Nikon.

Săptămâna trecută mi-am luat şi eu (ca tot omul, după cum zicea nenea Boc) o tabletă Samsung de 1050 de lei. Ieri, ce să vezi? Ai ghicit: PROMOŢIE Orice tabletă Samsung achiziţionată are o reducere de 150 de lei + 1 card de 32 GB cadou (şi ăla face cam 100 de lei)

Nu degeaba îmi spune doamna mea de fiecare dată: Eşti sigur că vrei să cumperi acum? Nu mai aştepţi puţin?

Dacă vreţi să ştiţi ce promoţie urmează la Emag, întrebaţi-mă ce mi-am cumpărat zilele astea  🙂

2 gânduri despre „Bafta mea la cumpărături online

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

