Și cei mari spun lucruri trăznite

Această postare a fost inspirată de Alioja, pe care vă invit sa-l citiți în fiecare zi, căci nu veți regreta, mai precis de povestea lui.
În vara lui 1986, din cauză de radiații Cernobâliene, părinții au hotărât să nu mergem la mare, și m-au trimis pe mine și pe sor-mea, împreună cu unchiul și mătușa, în vest. Pe vremea aceea, pentru noi în Vest însemna la Arad 🙂
Am stat acolo o săptămână și am cunoscut și niște rude mai îndepărtate.
Peste câteva săptămâni, o distinsă doamnă din Arad, profesoară de muzică, o mătușă mai de gradul al cinșpelea, vine în București pentru niște analize și se cazează la noi pentru câteva zile.
La plecare a ales un tren de seară care ajungea la Arad în zori. Eu, deși am stat o săptămână în Arad, nu văzusem gara, așa că mă întrebam dacă e departe de casa ei, și zic: Auzi, dar unde este gara în Arad?
Răspunsul a fost devastator: CUM TE DAI JOS DIN TREN!

Posted from WordPress for Android

2 gânduri despre „Și cei mari spun lucruri trăznite

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

