Copiii spun lucruri trăznite, dar adevărate (ep. 2)

O prietenă, divorțată, cu o fetiță de 10 ani, hotărăște să se recăsătorească. Domnul are și el un băiat, de 7 ani. Zis și făcut.
După, normal, se mută toți 4 împreună.
Prietena mea își ia fata deoparte și îi spune : Draga mea, de acum înainte nu mai dai buzna dimineața în dormitor. Întâi bați la ușă și dacă îți spunem noi că poți intra, atunci deschizi ușa.
A doua zi, dimineața, fata însoțită de noul ei frățior, dă buzna pe ușa dormitorului conjugal : Bună dimineața! Mama îi spune printre dinți : Ce ți – am spus eu ție? Iar fetița, cu un zâmbet complice : Stai liniștită că ne – am uitat din balcon pe geam și am văzut că nu făceați nimic 🙂

Posted from WordPress for Android

Un gând despre „Copiii spun lucruri trăznite, dar adevărate (ep. 2)

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

