Copiii spun lucruri trăznite, dar adevărate (ep.1)

M-am hotarât să împart cu voi, puţinii dar statornicii şi tăcuţii mei citititori (că n-aţi scrie un comment neam), „perlele” pe care le-am auzit de-a lungul timpului de la copii ai prietenilor, colegilor, neamurilor etc. Copiii, în naivitatea şi sinceritatea lor, au uneori nişte replici pline de adevăr, care te lasă mască.

Azi, primul exemplu:

Nişte prieteni au un băieţel care împlinise şapte ani. Până atunci se (îl) învăţaseră să doarmă cu ei, între ei, în patul conjugal. Atunci au hotarât că e momentul să rupă pisica:

– Dragul nostru Mihăiţă, gata, ai 7 ani, eşti băiat mare, de acum poţi să dormi singur, în camera ta.

– ADICĂ VOI, CARE SUNTEŢI MARI, ŞI NU VĂ E FRICĂ, VREŢI SĂ DORMIŢI 2 ÎN PAT, ŞI EU, CARE SUNT MIC, ŞI MI-E FRICĂ, TREBUIE SĂ DORM SINGUR? NU VĂ ÎNŢELEG!

Logică beton, nu-i aşa?

4 gânduri despre „Copiii spun lucruri trăznite, dar adevărate (ep.1)

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

