Despre maşinile cu volan pe dreapta

Azi, şi nu a fost pentru prima oară, era să mă tamponez cu o maşină cu volan pe dreapta. Şi nu, nu e vorba de o maşină înmatriculată în GB, ci de una cu numere de Bucureşti.

Eram pe o stradă destul de îngustă, cu o bandă pe sens, maşini parcate pe ambele sensuri la/pe bordură, tot tacâmul. Din faţă venea un autobuz, şi în spatele lui a ieşit la depăşire o furgonetă. Mă miram eu că nu mă vede şi că e foarte convins că poate depăşi. După ce am frânat violent şi l-am lăsat să treacă, mi-am dat seama că nu m-a văzut decât foarte târziu, când era cu aproape toată maşina pe banda mea, PENTRU CĂ AVEA VOLAN PE DREAPTA! Şi da, avea numere de Bucureşti.

Eu nu înţeleg cum de este permisă înmatricularea în România a maşinilor cu volan pe dreapta. Mi se pare un real pericol pentru siguranţa lor, dar mai ales pentru cea a celorlalţi colegi de trafic. E foarte dificil şi PERICULOS să conduci pe dreapta având volanul pe aceeaşi parte, asta e părerea mea.

Voi ce credeţi?

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

