De-ale lu’ fiu-meu: ep. 2

După cum vă spuneam, duminică ne-am „dat” cu RATB-ul.

Când aşteptam troleibuzul fantomă, i-am făcut instructaj lui fi-miu: stai cuminte, nu ţipi, dacă e scaun liber te aşezi la mami în braţe, dacă nu e scaun liber stai frumos la geam şi te ţii de bară şi de mami sau tati.

Zis şi făcut: vine troleibuzul, nu foarte aglomerat, dar cu nici un scaun liber. Fi-miu, discret cum l-am instruit, începe să urle ca din gură de şarpe:Scaauuuuuuuuuuun! Scaaaaauuuuuuuuuuun! Eu şi mai tare ca el: taci din gură, stai frumos etc etc.

În cele din urmă, un tânăr, nemaisuportând decibelii, s-a îndurat şi a eliberat scaunul. Doamna mea şi cu mine schimbam culorile feţei ca semafoarele: roşu, galben, verde, nu neapărat în ordinea asta, dar fi-miu avea un rânjet de satisfactie pe faţă, parcă spunea: Na, dacă stăteam eu cuminte cum m-aţi învăţat voi, eram şi acum în picioare! 😛

2 gânduri despre „De-ale lu’ fiu-meu: ep. 2

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

