Luni, multe ceasuri rele

După ce că am avut o zi infernală la birou, lunea neagră a continuat. În drum spre casă, stând eu liniștit la semafor, buuuuf în spatele meu, o cucoană cam adormită, care a avut impresia că s-a făcut verde și a demarat în trombă în….. dosul meu. Ne-am împăcat imediat, dat fiind că nu erau urme serioase pe nici una din mașini. Normal, seara, acasă, am descoperit cu drag că portbagajul nu se mai închide decât după insistențele multiple, și eu nu i-am luat cucoanei nici număr de telefon, nici de mașină. Șpaga mea 😦
După ce l-am pescuit pe fi-miu de la grădiniță, mi-am respectat promisiunea de duminică și l-am luat la plimbare cu autobuzul și troleibuzul. Am mers până la Perla cu autobuzul, pe jos apoi până în Romană, și acolo, surpriză: nu mai circula troleibuzele. Am luat un autobuz în uralele lui fi-miu, care vroia troleibuz și gata, care ne-a lăsat la Foișor, dar nici acolo nu era urmă de troleu, așa că am luat-o cătinel pe jos până la Mihai Viteazu și în sfârșit am ajuns la mult râvnitul troleu.
Așa se întâmplă când stai zeci de ani cu popoul în mașină și nu mai ai habar de RATB.

Posted from WordPress for Android

Un gând despre „Luni, multe ceasuri rele

  1. Aventuri :)). Asa se iese din rutina, nu merge sa te plimbi/deplasezi chiar non-stop cu masina pentru ca dupa-aceea ramai uimit de shimbari. Spre exemplu eu, dupa ce am mers doar pe jos si cu masina, fara sa mai iau autobuzul de vreo 3 ani, ma grabeam si mi am luat un bilet de autobuz; surpiza: biletul nu mai era 1,5 lei ci 4 lei :))

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

