De-ale lu’ fiu-meu: ep. 1

M-am gandit sa va impartasesc si voua din invataturile lui fiu-meu catre lumea inconjuratoare, inspirat de povestirile lui Alioja.

De cateva saptamani ne-am luat pisoi, l-am pescuit de undeva din Breaza.

Una din primele griji a fost sa-l invatam pe junior sa se spele pe maini dupa ce se joaca cu pisoiul, si, chiar daca gestul nu i-a intrat in reflex, a invatat sa spuna: ma spal pe maini pentru ca am pus mana pe Mitzu.

Intr-o seara, tolanit pe canapea si „citind” o carte, il vede pe Mitzu spalandu-se temeinic, cum fac toate pisicile:

– Uite, tati, Mitzu se spala pentru ca a pus mana pe Matei!

Mitzu

2 gânduri despre „De-ale lu’ fiu-meu: ep. 1

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

