16 August

Dimineaţă, ca de obicei, în drum spre birou.

Stăteam la un semafor, butonând ceva la radio, când am văzut „zburând” prin faţa mea, pe trecerea de pietoni, o siluetă blondă, înaltă, subţirică, îmbrăcată într-un costum negru, ceva stretch (nu prea mă pricep, că doar lucrez în confecţii), care-i venea trăznet. Butonatul la radio m-a costat plăcerea de a-i vedea faţa, dar pot spune că „spatele” era superb. Impresia mi-a fost întărită de faptul că domnişoara a trecut prin faţa porţii unui service auto, şi în urma ei s-au bulucit efectiv la poartă, pe rând, trei băjeţi, care comentau, strigau, se strâmbau care mai de care. Aveau nişte expresii pe mutră de râdeam singur, ca prostul, în maşină. Domnişoara şi-a continuat parcursul, fără nici o tresărire, a trecut pe lângă o cisternă a ADP-ului, iar nenea care uda florile cu furtunul s-a întors aşa de brusc că era să-i tragă o spălătură ca la carte.

Acum, ce să zic, şi eu, după ce s-a făcut verde, am trecut pe lângă ea, tot n-am văzut-o din faţă din cauză de maşini parcate, aşa că mi-am lipit ochii în oglinda din dreapta, în loc să belesc privirea în faţă, şi am virat un pic pe contrasens.

Morala: Lasă dracului aparatul de radio când prin faţă ţi se perindă frumuseţile patriei.

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

