Așa începe… MARTIE DIN POST

De mult timp am început să urmăresc tot felul de bloguri, unele interesante, altele haioase, multe interesante și haioase.
De și mai mult timp prietenii îmi spun: băi, de ce nu scrii tu o carte?
Adevărul e că mi s-au întâmplat atâtea în scurta (până acum) , dar intensa trecere prin această lume, încât uneori mă gândesc că ar putea fi împărtășite.
Dacă acum 15-20 de ani publicarea câtorva rânduri era o utopie pentru mine, acum, prin intermediul acestui blog, devine ceva banal.

Vorba aia, aşa cum Martie nu poate lipsi din post, cum era să lipsesc eu din lumea blogurilor? 😀

Acum, vom trăi și vom vedea dacă „am față”
Baftă mie!

2 gânduri despre „Așa începe… MARTIE DIN POST

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

